Thursday, May 21, 2009

SUKOB berakhir


Alhamdulillah sukan uitm (SUKOB) telah berlalu dan 'saya' pn telah pulang ke rumah..kami hny mmpu smpai ke suku akhir shj..bgitu juga pasukan bdminton lelaki..hanya yg pulang membawa pingat futsal lelaki (tmpat ke-4) dan ping pong campuran (naib johan)..yg len kecuali futsal prmpuan smuanya hanya suku akhir..futsal perempuan terkandas dlm liga kump lg..tp da peningkatan dr thn lpas..so thn dpn cuba lg..kita plak jd juara..klhkan shahputra..eh kita ke..korang la..'saya' dh xda dh..huhu MySpace


so kesimpulannya thn ni merupakan SUKOB terakhir buat 'saya'..huhu..haa sblum tu nk tepek 1 gmbr maskot harimau yg comel time SUKOB..

haa..ni la maskot harimau yg comel tu..

dengan berakhirnya SUKOB maka pulanglh kerumah..huhu ni lg episod sedih..rasa nk meraung jer..huhu patutnya pulang ke rumah sronok tp bg 'saya' penyiksaan batin kerana terpaksa berjauhan dgn habib slama 40 hari..habib rindu nya pd habib..habib da urusan yg harus dilaksanakan selama 40 hari..jd 'saya' tggl keseorangan slama 40 hari..oh tidak..cmna nk wat ni..huhuh
MySpace

hari ini baru hari ke2 habib dgn urusannya..rindu dihati makin memuncak..( cmner nk smpai 40 hari ni)..huhu habib blik la cpt..huhu MySpace

No comments: