Saturday, July 14, 2007

Video Clip Ustaz Akhil Hayy


Alhamdulillah...gambar ni diambil dari galeri INTEAM.Ana edit skit.Alfun mabruk ana ucapkan pada ustaz kerana dapat menyiapkan vc album terbarunya.Sungguh menghayati ustaz dalam vc ni..
Apa yg ana hendak perkatakan sebenarnya adalah keberanian ustaz.Ana memang cukup kagum dengan ustaz.Bukan kerana ana terlalu taksub.Tidak.Tetapi ana melihat dengan kebenaran dan pemikiran yang positif.Cuba fikir sejenak berapa ramai artis nasyid yang mampu tampil di dalam video klip mereka dengan berserban?
Tetapi ustaz berani melakukannya.Tampil dalam video klip dengan berserban.Mabruk ustaz kerana melakukan satu benda yang tidak berani dilakukan oleh artis nasyid yang lain.Namun ana yakin pasti akan ada yang mempertikaikan dan membangkitkan atau mungkin membanned ustaz.Kerana apa?Kerana ustaz berserban dan mendokong pejuangan membangun bersama Islam.TAKBIR!!
Kita lihat apa tindakan mereka yang jumud, yang takut dengan bayang-bayang sendiri apabila terbit saja vcd ini.Apa-apa pun kepada ustaz ana ucapkan tahniah.Teruskan perjuangan ustaz.Ana sentiasa menyokong ustaz.

1 comment:

Anonymous said...

Thanks for writing this.