Sunday, June 21, 2009

buat ayahanda2 ku yg tersyg


Hari ini 21 Jun 2009 seluruh Malaysia menyambut HARI BAPA..wlaupun sbnarnya x perlu pun satu hari yg khas untuk menyatakan rasa kasih dan sayang kepada sorang bapa tapi bgus juga sebabnya kdg2 kita ni terleka dan terlupa pengorbanan sorang ayah yg x kurang besarnya dgn seorang ibu..

Jasa seorang bapa tersgt la besar..mencari rezeki nafkah utk mmbesarkan anak2 dan utk keluarga yg tercinta..Jadi bersempena HARI BAPA hari ini 'saya' pn nk ucapkan kepada ayahanda2 'saya'..(jgn x tau bnyak ni ayah..) So buat ayahanda2 'saya'


Azman b Abd Aziz ( ni ayahanda 'saya')
:
Kasim ( ni ayahanda mertua 'saya')
:
Barmawi b Kasim ( ni zauj 'saya' bakal ayah..heheh)
:
Zaid b Kamarudin (babah..ayah angkat)
:
Mohd Yatim b Dolir (ayah angkat gak ni)
:
dan buat semua yg bergelar ayah di dunia ni...

JasaMu dikenang..Terima Kasih atas segalanya..Love all of you..

No comments: