Sunday, January 18, 2009

Rawatan Lintah

Pertama kali dlm sejarah hidup 'saya' membuat rawatan menggunakan lintah..selalu kna gigit pacat ja kan..itu pn sbb pergi camping kat mana2..

Mula2 tengok lintah tu sgt la geli..huhu sbb panjang sgt..(tula x pnh tgk lintah..asyik tgk pacat ja)..tpi beranikan diri jugak masa nk letak lintah sekitar kaki dan tangan..huhu rasa sejuk dan lembik ja lintah tu..huhu lama2 dh biasa x geli dh la...


4 ekor lintah enak menghisap darah 'saya' smpai jdi mcm timun jepun..bygkan betapa gumuknya lintah tu..dan sebenarnya betapa bnyaknya darah kotor 'saya'..iskh2 iskh...alhamdulillah selepas buat rawatn lintah ni rsa ringan skit badan..dan yg menakjubkan dari tgn kiri 'saya' x boleh nk mngenggam dpt genggam skit dah...dengan izinnya...KUASA ALLAH sglanya...Setiap panyakit ada ubatnya kecuali MATI!..ni sedikit 'saya' tepekn gmbr msa lintah tu sdg enak sronok 'makan'..huhu



dh 'gumuk' lintah tu dh jadi mcm timun jepun


ni pn sma 'gumuk' juga...



darah yg mengalir lepas lintah kekenyangan



bekas gigitan lintah..

2 comments:

sheLLy said...

kat ner wt rawatan lintah tu?..kat area jln ampang ada x?...email ke azilehs@yahoo.com

Anonymous said...

kalu area KL, kat maner ade ? email sy didier_ja@yahoo.com