Saturday, October 17, 2009

Hancur pilu dan luluh hati ini


Tidak dapat digambarkan hancur pilu dan luluhnya hati ini semalam...hanya air mata yg menemani diri dari ptg semalam hinggalah membawa ke hari ini..aku tidak tahu dimana silap ku...adakah aku terlalu berkeras?adakah aku trlalu mngikut perasaan ku?tapi bgi ku apa yg ku perkatakannya kepada adalah dri lubuk hatiku..apa yg aku pendam slama ini...pa yg aku rasa selama ini...slahkah aku meluahkn apa yg aku rasa???aku trlalu bnyak beralah sblum ni...knp msti sentiasa aku yg harus mengalah..adakah kerana status ku yg x menentu membuatkan aku harus menglah dlam setiap perkara???jika ya smpai bila keadaan akan berterusn mcm ni??

hati dan perasaan aku tiada siapa yg peduli...dia hany mnjaga perasaan disana..tapi aku hanya dibiarkan merawat luka di hati sendirian tidak berteman...hati dan perasaan ku dibuang bagai sampah yg tidak berharga...kesabaran ku ada hadnya kerana ku hanya mnusia biasa bukan malaikat...aku insan yg lemah..kesakitan hati ini blum lg terubat dan aku kira akan mengambil masa yg sgt lama kerana dia telah melakukan sesuatu yg x pernah aku sangka dan x pernah dia lakukan sepanjang 20 tahun hidup bersama dgn disana...aku bukan sekadar terkilan dgn tindakannya tp sedih dan luka yg teramat sgt...sehingga saat ini blum ada khabar darinya..

aku pasrah mungkin perjalanan ku hanya setakat ini..aku pasrah aku redha..aku tidak sangup lg dipermainkan dan dijadikan boneka tidak berperasaan...aku punya perasaan dan hati dan yg pling penting aku juga pny harga diri...andai ditakdirkan aku sndri aku redha dan pasrah walaupn terlalu pedih dgn knyataan itu..walaupun aku juga akn merana sepanjang hidup ku..aku trima andai itu yg trbaik untuk dia dan semua..biarkan aku mengubat luka ini sendrian walaupn aku sedar aku tidak mampu melakuknnya kerana dia trlalu aku syangi dan sgt brharga dlm driku...

~luahan hatiku~
17/10/09

No comments: