Sunday, October 25, 2009

6 bulan berlalu..namun....


Hari in genap 6 bulan diri ni melayari bahtera khidupan berdua...zahirnya nmpk berdua namun hakikatnya diri masih sendiri dan tetap akan sendiri mengharungi dugaan dan cabaran kehidupan...aku rasa aku bukan hampir berputus asa tetapi aku sudah berputus asa..aku tidak mampu lg melihat jalan keluarnya...biarlah aku sendiri..

Ya Allah tabahkanlah hatiku menghadapi dugaan Mu ini...Aku redha dengan segala ketentuanmu..

Aku berlindung dengan Allah meneruskan kehidupan
Bukan ku menjauhi..tetapi amat sukar sekali
Bila kenang kembali,
Aku disisih dan dibuang ketepi,
Malah aku tidak dipeduli..
Allah Maha Mengetahu yang ada dihati
Biar Dia menentukannya..
Ku redha dan sedia terima
Yang tertulis dalam kehendakNya...



p/s :- mohon maaf pada semua kerana entry akhir2 ini bnyak luahan perasaan..insyaALLAH akan kembali spt biasa...

No comments: