Monday, September 21, 2009

Salam Aidilfitri

Alhamdulillah setelah sebulan kita berpuasa akhirnya tiba hari kemenangan..tibanya Aidilfitri bermakna ramadhan juga kita tinggalkan...Sayu rasa di hati mengenangkan ramadhan yg telah peri..mungkinkah diri ini akan bertemu dengan ramadhan lagi??

Syawal kali ini juga memberi seribu makna kepada ku..Syawal ini merupakan syawal yg pertama diri ini bergelar isteri kepada sang suami..Terasa kelainan di syawal kali ini..Perasaan dialami bercampur baur..mengenang keluarga mentua nun jauh di seberang..di tanah jiran Medan,Indonesia..Gembira,sedih,sayu semuanya bercampur aduk..Kerap kali juga air mata ini gugur pada Syawal pertama kali ini..

Hari ini masuk hari raya yg kedua..Diri ku masih kurang sihat..Semenjak semalam demam melanda diri..dan hari ini ditambah dgn muntah2...huhu..Jadi hanya berehat dirumah sambil menyiapkan assignment dan jgk prepare utk test bila naik cuti nnt..huhu..Sedih jugak kna tinggal..

Belum terlewat rasanya utk mnegucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri kepada semua sahabat2,teman2 dan sesiapa juga yg mengenali diri ni dan juga suami..


Kami berdua menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf andai tersilap kata terkasar bahasa terguris hati dgn perbuatan kami..Semoga amaln di bulan ramadhan diterima olehNYA..amin..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

1 comment:

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

salam aidilfitri. maaf zahir & batin... =)