Tuesday, February 17, 2009

Malam Kasihku Palestin



Alhamdulillah..hari ni baru berkesempatan utk berbicarakan tentang Malam Amal Kasihku Palestin..( ewah ayat..)..Alhamdulillah segalanya berjln dgn lancar..

Alfun Mabruk utk Pengarah Program Us Miqdad,Penasihat pgrm Us Isa,MPP,Karisma n AJK2 pgrm kerana bertungkus lumus menjayakan malam ni...( TQ korang smua..kora
ng mmg best.. ;) .. ) Walaupun ptg rehearsel tu mcm2 konflik yg terjadi yela masing2 dh berada di puncak tekanan emosi memandangkan pgrm yg mcm ni bru 1st time wat...Alhamdulillah mlm tu lncar smuanya...

'Saya' tkot jugak mlm tu x sempurna..huhu sbb tugas yg diberi pd 'saya' agak la berat...jadi pengerusi majlis..huhu best x best mlm tu bergantung pd 'saya' dan patner..huhu..tambah pula ptg rehearsel tu teks x siap lgi...huhuh..terasa tekanan btul...pastu ptg tu jgk 'saya' bertukar patner MC..nasib baik patner baru ni best..(TQ Daus 4 ur cooperation...)..So ptg tu bertungkus lumus la 'saya' n daus dgn dibantu k zaira n bbrapa yg lain mnyiapkan teks..Akhirnya teks siap pkul 7.30 mlm...huhu blik solat n bersiap...pkul 8.00 mlm trun blik ke dewan komuniti..huhu nervous sgt2..dhla x practise lg..pastu teks tu pn x bhgi2 lg..mna part 'saya' n daus...huhu..tp alhmdulillah sbb vip lewat smpat gk dgn daus prctise sekali dua..hehehe...

persembahan dari Amar pn menarik...pembukaan Amar buat silap mata...memang terpegun la kan student2 kolej ni..heheh n persembahan dari stdent pn mnthop masing2...hebat jgk budak2 ni..bgus jgk diorang ni..1 st time tgk diorang smngat utk bab2 mcm ni...tahniah wat smua...

insyaALLAH da rezeki kita teruskan lgi ya pgrm2 mcm ni... ~_^

sempat ambik gmbr kat bendera ni ja..huhu sbb sibuk jd MC..
teks MC pn tgh pgg kat blakang lagi tu.. =P

No comments: