Friday, September 26, 2008

Ramadhan yg akan berlalu,Syawal yg bakal Mnjelma

Ramadhan madrasah amal akab berlalu pergi..pergi meninggalkan diri..adakah diri ini akan menemui ramdhan yg akan dtg..sebak rasa di hati untuk merelakan ramadhan pergi..serasa mahu menahan ramadhan dari terus berlalu..namun ramadhan tetap akan pergi..semoga ramadhan ini menjadi ramadhan yg bermakna bgi diri ku dan bgi semua umat Muhammad..dan seandainya ramadhan ini adalah ramadhan yg terakhir bgiku..moga ramadhan kali ini mampu membelaku di sana nnti..insyaALLAH..amin..

apabila berakhirnya ramadhan kelak maka menjelanglah syawal yg dinanti2kan smua umat manusia...syawal yg disambut dgn air mata keinsafan..syawal yg disambut dgn meriah dan dikelilingi sanak saudara..namun jgn dilupakan pada mereka yg tidak bernasib baik dan anak2 kecil yang yatim piatu..

di kesempatan ini..dgn bakal menjelangnya syawal..menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf kepada semua sahabat2...andai terkasar bhasa..terguris hati..trsinggung atas perbuatan dan kekhilafan diri ini...ana memohon ribuan jutaan ampun dan maaf..mohon dihalalkan segalanya..

buat abg khalid..maafkan abid dunia akhirat..halalkan makan minum abid...maafkan keterlanjuran kata2..keterlanjuran perbuatan...dan relakan pemergian diri ini dgn ikhlas..
moga abg sihat sentiasa dan bahagia dismping yg tersayang..sampaikan slam abid pada smua terutama azim yg comel...

buat shbt2 yg mengenali diri ini..di KTI,sahabat UNIC,FEZ,ukhwah.com ampunkan salah dan silap..moga ukhwah tetap berkekalan abadan abada..korang semua mmg best!!!sayang semua...
doakan diri ini..

akhirul kalam..sambut syawal dgn keinsafan dan meraikan kemenangan bersama..SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN..

ikhlas dariku insan yg lemah..
Nur Dhabitah@abid@btah

No comments: